Skaka hand och gå vidare!

Inte mycket a hymla om, eftersom det redan syns utåt i vilket fall som helst. 2 sverigevänliga bloggar ligger i luven på varanda, och det är inte konstruktivt. Båda bloggarna har duktiga skribenter som skriver fantastiska drapor mot det mångkulturella samhälle vi tyvärr se växa fram, och mot dess eländiga belackare. Det är berikande för den sverigevänliga bloggosfären och en nagel i ögat på den politiska korrektheten. Men grälen är det förstås inte, utan orsakar splittring. Båda sidor har sina ”fans” och det är inget den andra sidan lär kunna göra något åt.

Mittenradikalen tar visserligen inte ställning mellan parterna i sak, utan kritik kan finnas mot båda sidor ang. hur de uttrycker sig, men måste ändå uppmärksamma att den ena sidan framträder anonymt (bloggadressnamnet ”magnusarvidsson” saknar anknytning till bloggskribenterna, såvitt känt, och undertecknade namn verkar vara okända, ungefär som Politiskt Inkorrekts Gustav Jansson) medan den andra framträder personligt. Man kan tycka rent allmänt att den som hårt kritiserar någon annan åtminstone borde göra det i sitt egen namn!

Även om det säkert inte är så lätt, så är allt Mittenradikalen kan uppmana till att tona ner kontroverser och skiljaktigheter, sluta riva upp gamla sår hos varandra, och gå vidare på ett konstruktivt sätt. Lycka till!

Dragan Klaric
Rakt på Sak

Skrivet av Patrik Ohlsson

One response to “Skaka hand och gå vidare!

  1. Patrik du borde bli ambassadör och medla fred. Men sorgligt nog så måste jag meddela att dessa kriminella anonyma skitstövlar som ligger bakom förtalsbloggen bara kommer att göra saken värre. Ju mer de provocerar desto värre kommer situationen att bli, jag gömmer mig inte bakom falska namn jag står för det jag tycker och jag säger det. Men tyvärr så tål inte vissa sanningen, oavsett hur bitter sanningen är så är den och förblir alltid sanningen. Och jag skriver alltid med fakta som bas, jag kastar inte ut mig skit om folk när det inte är befogat. Så vill fulbloggarna bråka och provocera så är det upp till dem.

    Ha en trevlig helg med familjen

    Mvh
    Dragan

Kommentera

