God Jul och ett Gott Nytt År

Sverigedemokraternas partiordförande Jimmie Åkesson önskar oss alla en God Jul och ett Gott Nytt År. Reportern heter Michael Axelsson och är redaktionschef för SD Televisions redaktion öst.

Jag vill också personligen rikta en önskan om God Jul till alla som läser min blogg och beklaga oregelbundenheterna i uppdateringen. Jag brukar dock alltid hitta något att skylla på, och denna gång får det bli årets final i kommunpolitiken, arbetet med att maximera möjligheterna för ett frikännande från den förtalsanmälan som riktats emot mig från vänsterhåll, och så förstås julklappsinköpen (även om frun fixar det mesta av det 🙂 ).

Säkert kommer något ytterligare inlägg att postas här före nyår, men jag passar ändå på att önska även ett Gott Nytt År. 2010 kommer att bli ett exceptionellt spännande år, och när september närmar sig gäller det att vi alla har ordning på hjärtpillren… för de lär behövas. Jag är fullkomligt övertygad om att svenska folket inte kommer göra oss besvikna.

2 responses to “God Jul och ett Gott Nytt År

  1. Önskar dig och de dina en helt fantastisk och sagolik Jul 🙂

  2. Helgad vara stugvärmen, vänner och gris på bordet här under jultiden.
    Det fria ordet, sanningen kommer alltid att segra och där med kluven tunga talar som f*n läser biblen, kommer att hamna i stället där börjar med ”H”…
    God jul till alla Sverige-vänner från en Dansk Göing

Kommentera

