Bloggandet står tillbaka

P.g.a en period av hög politisk aktivitet kopplat till mitt förtroendeuppdrag för partiet, går bloggandet f.n. på lågvarv. Jag lär återkomma med fortsatta oregelbundna inlägg, inte när lusten att skriva faller på för den finns alltid, utan när tillräckligt med tid kan avsättas.

Bl.a. har planer på att skriva ihop en egen flik om min egen ”politiska historia” och hur jag slutligen blev sverigedemokrat, efter att i mina ungdomsår i Malmö ha varit medlem (endast passiv) i ett annat parti. Tills vidare låter jag läsarna gissa vilket parti det kan ha varit 🙂

5 responses to “Bloggandet står tillbaka

  1. Kan det ha varit vänsterpartiet, Patrik 😉

  2. Ledtråd 1: Partiledaren retade gallfeber på socialdemokraterna i Malmös närradiosändningar i slutet av 80-talet, vilket var riktigt roande att lyssna på ibland.

    Ledtråd 2: Partiet finns än men har sett sin stjärna dala – kom på plats nr 40 i riksdagsvalet 2006.

    Mig veterligen har partiet alltid haft samme partiledare – en man som väl genom åren visat att genialitet och galenskap inte alltid ligger så långt från varandra. Tur vi bara har det ena i Sd 😀

  3. Carl P Herslow, eller hur?

  4. För lätta ledtrådar tydligen, hehe.
    Men det stämmer, jag var med i Skånepartiet. Måste ha varit 86-89. Därefter partilös i 13 år innan jag hittade rätt.

  5. Synd att höra, Patrik, men det politiska uppdraget går förstås före bloggandet. Lycka till! Har läst flera debattartiklar och insändare av dig nu. Riktigt glädjande när sd är aktivt. 🙂

Kommentera

