Censurerat svar publiceras här istället

Jag kom i diskussion med muslimskan Ida D som driver bloggen Forum För Frihet – ett intressant namn på en blogg som sprider hat och intolerans. När argumenten tog slut för den ömfotade Ida, så tog hon bort ett av mina inlägg, under förevändningen ”personangrepp”.

Inlägget som drabbades av censur, följer nedan:

Idas missar gäller nog mer än svenskan. Små öron och stor mun verkar vara hennes största problem. I en tidigare debatt rättade jag henne bl.a. om en partikamrats etniska ursprung, men det var som att prata med en vägg.

Ida utmålar sig själv som hatat offer, men det är hon själv som drivs av hån och hat. Utan hennes personangrepp, lögner och perversa folkmordsstämplar mot andra, bleve ingenting kvar.

Ida skriver på en svenska som ligger långt under SFI-nivå. Ändå har hon mage att angripa andra för att de skriver/pratar dålig svenska.

Ida, du som är muslim, svara på följande:

Vems hat orsakade 1000-tals döda i New York den 11 september 2001? Sverigedemokraters eller muslimers?

Inom vilken grupp förekommer israelhat och hyllningar av fega självmordsdåd mot judiska män, kvinnor och barn i Israel? Bland sverigedemokrater eller muslimer?

Vem har krigsförbrytare i Haag? Sverigedemokrater eller muslimer?

Du tjatade mycket om att du skulle bevisa en massa saker i dina tidigare inlägg. När kommer de bevisen?

Mitt uppföljande svar:

Ida, du angriper andra på ett oerhört brutalt och osakligt sätt. Då borde du också tåla mothugg utan att i din feghet skylla på personangrepp. Fegt. Ger man sig in i leken så ska man leken tåla.

Nu åker mitt censurerade svar till dig upp på min egen blogg istället.

2 responses to “Censurerat svar publiceras här istället

  1. Bra skrivet, Patrik, och bra att du tog upp detta ämne. Jag har kommenterat på den där bloggen förut, men det verkar vara någon galen, mångkulturalistisk person som driver den eftersom jag blev censurerad och hånad direkt. Nu brukar jag faktiskt inte kommentera där länge. Men det är en väldigt obehaglig och sektliknande blogg, faktiskt. Och namnet är minst sagt motsägelsefullt.

  2. Ida D kallar sig konstnär. Hoppas hon såg min bild då… för det är konst med budskap!

    Idag läser jag att den sverigehatande madamen förklarar krig mot faluröda stugor med vita knutar. Föga förvånande.

Kommentera

