Konvertering pågår…

Jag lämnar blogspot för wordpress och passar dessutom på att byta namn på min blogg, som ju sedan starten i november 2006 kallats Patrik i Politiken.

Nytt bloggnamn: Demokraten

Observera att jag befinner mig i en utvecklingsfas under en tid. Nämnt bloggnamn är ej helt fastslaget ännu, men blir troligen bloggens framtida namn. Den nya webadressen kommer under alla omständigheter att ligga fast.

Gammal webadress
Ny webadress

Det kommer troligen se rörigt och amatörmässigt ut en tid framöver, men den nya bloggen fungerar lika bra som den gamla. Samtliga inlägg och kommentarer från min gamla blogg, har överförts till den nya bloggen. Nya blogginlägg kommer enbart att postas här.

Välkomna!

2 responses to “Konvertering pågår…

  1. Carina o Stefan

    Hej,
    Har ändrat din webbplats på vår blogg.
    Ha det gott!

  2. Tack,
    Ser att ni fick med rätt bloggnamn också… ska inte ändra det fler gånger (på ett bra tag 🙂 ).

Kommentera

