Sverigedemokraternas riksårsmöte

Så var man hemma igen efter ett fantastiskt och lyckat riksårsmöte, det första någonsin för min personliga del.

En del av mina partikamrater har varit snabba och bloggade t.o.m. i hotellrummen under kvällarna. Själv kommer jag skriva om mötet efterhand och kommer förmodligen dela upp det i en personlig rapportering här på min blogg, och en litet mer formell rapportering på Sd Ängelholms hemsida, eftersom jag anser det vara en angelägenhet för lokalavdelningens vidkommande, att dess ordförande har deltagit i (och faktiskt *avgjort* – återkommer till den punkten) beslut som rör hela partiet. Jag kommer knyta ihop min rapportering till en helhet, genom länkningar de 2 bloggarna emellan.

Tills jag själv hinner rapportera, rekommenderar jag följande läsning ang. riksårsmötet:

Sveriges Radio rapporterar om mötet
Sd-kuriren
Dragan Klaric (sd) rapporterar direkt från mötet
Stefan och Carina (sd) rapporterar direkt från mötet

2 responses to “Sverigedemokraternas riksårsmöte

  1. vinterbadaren

    Bloggen ”Högerkänga” förefaller nu ihop med åtskilliga andra regimkritiska bloggar vara definitivt tystade av de poltitiskt korrekta landsförrädarna!Bojkotta Google!Tills vidare håller vi till på:http://hogerkanga2.blogspot.com”Vinterbadaren”

  2. Vinterbadaren,Det är fullt möjligt att du gick emot ett och annat av Googles användarvillkor och att de anser att det motiverar stängningen av din blogg.Hade de dömt lika för lika, så hade de dock stängt ner fler bloggar, ÄVEN vänsterbloggar. Mig veterligen har så ej skett.

Kommentera

