Liten bloggplaus…

P.g.a. främst mycket partiarbete (årsmöten, redovisningar, kf-möte med behandling av sd-motion m.m) under andra halvan av januari, ligger jag lite lågt med bloggandet. Händer något tillräckligt intressant och värt att kommentera, så lär jag väl ändå kläcka ur mig nåt här på bloggen, men mer troligt är att det förblir tyst här januari månad ut.

4 responses to “Liten bloggplaus…

  1. Vet hur det är Patrik,tiden räcker inte till. Dygnet innehåller för lite timmar. Ser fram emot nya inlägg när du har tid.

  2. Årsmötestider är bråda tider… men nya inlägg kommer, var så säkra 🙂

  3. Angående din kommentar på min blogg: Ja, medlemskap ska vara hemligt, men när Funebo stal SD:s register och gav det till Expo så blev det ju inte så hemligt längre? Och när SD nu börjar samarbeta med Funebo så skickar det tydliga signaler till medlemmarna om hur man ser på deras integritet.

  4. Som sagt Weine, vi diskuterade ju detta på din blogg inkl. div sidospår.Jag blev själv lite förvånad över att man låtit Funebo skriva, men jag anser till skillnad från dig inte att man är ute och cyklar. Påstådd koppling mellan Funebos medverkan och medlemmars integritet, anser jag vara minst sagt långsökt.Boken är inte tänkt som en egenhyllning, utan som ett historiskt dokument där olika nuvarande och dåvarande företrädare yttrar sig. Kritiker som Milld och Funebo är inkluderade, eftersom de är en del av Sd’s historia vare sig vi gillar det eller inte.

Kommentera

